Čo je PPC

Čo je PPC? PPC je skratka odvodená od Pay Per Click, čo v preklade znamená "plať za klik". Je to reklamný model, kde zadávatelia reklamy platia iba vtedy, keď niekto na reklamu klikne na rozdiel od staršieho modelu, kde sa platilo v závislosti od toho, koľko krát sa reklama zobrazí.…

Čo je SEO?

Čo je SEO? SEO je skratka z anglického výrazu Search Engine Optimization, čo v preklade znamená optimalizácia pre vyhľadávače. Ide najmä o takú úpravu webstránky, ktorá má za cieľ vylepšiť pozíciu webstránky vo výsledkoch vyhľadávania internetového vyhľadávača, ako je napr. Google.Zdá sa vám ťažké alebo až nemožné nájsť vašu stránku…

Prečo vaša firma potrebuje benefity, ktoré SEO ponúka

Prečo vaša firma potrebuje benefity, ktoré SEO ponúka Popredné pozície = viac predajov, branding a reputácia Jeden z dôvodov, prečo SEO má vyššiu návratnosť investície oproti ostatným formám marketingu je ten, že SEO získava pre vašu firmu viac, než len zviditeľnenie. Viac predajov a objednávok Hlavnou oblasťou nášho zamerania je…

Hlavné výhody SEO oproti ostatným formám marketingu a reklamy

Hlavné výhody SEO oproti ostatným formám marketingu a reklamy Výskumy aj bežné skúsenosti firiem dokazujú, že SEO (optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače) je investícia, ktorá má omnoho vyššiu úroveň návratnosti, ako ostatné formy marketingu, vrátane emailového marketingu, klasickej reklamy alebo vzťahy s verejnosťou. Táto vysoká návratnosť spočíva v niektorých špecifikách,…

Cielenie kľúčových slov v PPC reklame

Cielenie kľúčových slov v PPC reklame Ak už máte PPC kampaň zriadenú, práca sa tým nekončí. Ak chcete aby išlo všetko hladko a aby ste dosahovali čo najväčšie zisky, tak potom musíte neustále robiť rôzne zmeny a prispôsobenia vo viacerých oblastiach. A jednou z týchto dôležitých oblastí sú kľúčové slová.Jedným…

Google Ads a rôzne typy zhody kľúčových slov

Google Ads a rôzne typy zhody kľúčových slov V tomto článku sa zameriame na niektoré špecifiká systému Google Ads, najmä na rôzne typy zhody kľúčových slov a ich dopad na úspešnosť a ziskovosť celej kampane. V Google Ads je niekoľko typov kľúčových slov, alebo lepšie povedané, niekoľko typov zhody. Je…

Pay Per Click reklama by mala byť pravidelne testovaná

Pay Per Click reklama by mala byť pravidelne testovaná Dôležitou oblasťou v PPC reklamných kampaniach je to, ako je vaša reklama zostavená a či prináša dostatočné množstvo návštevníkov na vašu stránku. A dôležité je tiež to, aby títo návštevníci mali záujem o vaše produkty a služby.Reklamné texty v PPC kampaniach…

Prečo je relevantnosť najdôležitejšie slovo v PPC reklame

Prečo je relevantnosť najdôležitejšie slovo v PPC reklame Väčšina tohoto článku sa zameriava na Google Ads, ale základný princíp platí pre väčšinu PPC systémov. Tím, ktorí inzerujú cez Ads, je určite známy pojem "skóre kvality". O čo ide? Podstatou skóre kvality od Googlu je to, že Google vždy odmeňuje relevantnosť,…