Prečo vaša firma potrebuje benefity, ktoré SEO ponúka


Popredné pozície = viac predajov, branding a reputácia

Jeden z dôvodov, prečo SEO má vyššiu návratnosť investície oproti ostatným formám marketingu je ten, že SEO získava pre vašu firmu viac, než len zviditeľnenie.


Viac predajov a objednávok

Hlavnou oblasťou nášho zamerania je v konečnom dôsledku zvýšiť množstvo predajov a objednávok. Na stránkach, na ktorých pracujeme, chceme zvýšiť návštevnosť a pozitívne ovplyvniť túto návštevnosť, aby vykonala určitý úkon, akým môže byť napríklad kúpa produktu.


Branding

Z našich skúseností vieme, akú silu a rešpekt vyvoláva popredné umiestnenie vo vyhľadávačoch. Popredné umiestnenia vyvolávajú dojem lídra na trhu a subjekt, na ktorý sa treba obrátiť v prípade potreby poradiť. Ľudia, ktorí hľadajú vo vyhľadávačoch majú často krát dojem - "keď sú na prvom mieste v Googli, tak sú asi najlepší". A v marketingu platí príslovie "vnímanie je všetko".


Reputácia

Časťou optimalizácie pre vyhľadávače je vytváranie odkazov z uznávaných a rešpektovaných stránok, ktoré odkazujú na vašu webstránku. Nielenže vám tieto odkazy pomôžu pri umiestnení vašej stránky vo vyhľadávačoch, ale aj vaši potenciálni zákazníci uvidia, že aj ďalšie významné stránky odkazujú na vašu stránku, čo pôsobí ako doporučenie a pomôže vašej firme byť vnímaný ako autorita a expert na trhu.


Spotrebitelia čoraz viac preskúmavajú pred kúpou ponuky, ktoré majú k dispozícii. Našou snahou je pomôcť takémuto informovanému nákupu. A správna stratégia vyhľadávacieho marketingu túto snahu môže veľmi dobre podporiť. So SEOm je možné vytvoriť nové spôsoby ako sa vaši potenciálni zákazníci môžu dostať na vašu stránku z rôznych miest.

Napríklad, predstavte si, že váš potenciálny zákazník vyhľadáva v Googli produkt, ktorý ponúkate aj vy. Vo výsledkoch vyhľadávania vidí nasledujúce:

  1. Vaša webstránka

  2. Článok zmieňujúci vašu webstránku

  3. Blogový príspevok, ktorý hodnotí produkt, ktorý predávate

  4. Ďalší článok na ďalšej webstránke o vašom produkte

Okamžite tento potenciálny zákazník nadobúda dojem, že vaša webstránka je veľmi známa, rešpektovaná a bez ohľadu na to, ktorý zo spomenutých odkazov si vyberie, všetky v konečnom dôsledku vedú na vašu webstránku.